Louicans

vinterland....

Kategori: Allmänt

Usch.... nä, jag är ingen vinter älskare...! 2 veckor runt jul hade det varit underbart med snö och vitklädda grenar... men nu är det helt onödigt....Varför liksom..!

ska snön nu ligga ett tag så hoppas jag verkligen att vinden vänder.... Snö och blåst är ingen bra kombination!

Jag har haft en bra dag på jobb idag... Har inte varit " inne" alls utan bara farit runder hela dagen!!

Efter jobbet som tog längre tid än beräknat körde jag till stallet och fixade snabbt med pållarna!! Epson har tydligen blivit biten i huvudet... stort som en 5 krona ungefär.. såg fint ut idag sp hoppas att det läker fint ♡

Trollen har simtränat idag också så jag hade middagen färdig till dom nör dom kom hem!!

När middagen landat gott i magen slappade vi i soffan en stund innan jag gjorde pannkakor till efterrätt....!!

Som du vet följer jag paradiset på tv 3.... Haha, vet inte om det är världens sämsta eller bästa program... Den ena är minsann värre än den andra... MEN liksom i alla andra program får man "favoriter" och hat objekt... Inga namn nämnda...!!!

Snart fyller lilla Alice år och jag har inte en endaste aning om vad vi ska köpa till henne... Hon har allt!!!
jag hoppas att jag kommer på något riktigt fint!!

nä, nu ska jag försöka sova... har sovit så fruktansvärt dåligt dom sista nätterna. ..!!

natti natti fina du ♡

Några bilder från idag...










Kommentarer


Kommentera inlägget här: