Louicans

lill lördag

Kategori:

Hej🎀

Onsdag idag och veckan börjar gå mot sitt slut, helgen är äntligen snart här och mys med familj och vänner står på schemat!!

Jag vet inte riktigt hur.. men jag har lyckats få två spågor i min högra hand... i den "friska" handen... hur är detta möjligt?? Kan det vara så att jag sovit för nära Johan... huvudet svällde och träflisorna flödade😂😂😂😂  

Nu kommer snart mina troll hem! En vän är påväg hit för att köra oss till stallet, vi får passa på nu när solen skiner! 
Funderade lite på om vi ska lasta och köra till skogen... jag får se vad Alice tycker... det går liksom inte att bestämma över henne längre, hon vet precis vad hon vill! 

Imorgon ska jag ta bort stygnen.. usch... tror att det kommer att kännas en del!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: