Louicans

välkommen tillbaka!

Kategori:

Hej fina du❤

Så himla roligt att så många tittat in till mig här idag, tänk att man fortfarande är lite poppis😉

Vilken himla tråkig dag jag haft idag... men om jag ska vara riktigt ärlig så var det rätt skönt med en lugn dag efter denna intensiva helgen... 

Alice fyllde år igår och det firade vi med delar av släkten i fredags! 
I lördags morse överaskade jag familjen med hotell övernattning i Helsingborg! Vilken helt fantastisk helg vi hade tillsammans!  Vi tog båten över till Helsingör och strosade omkring och mös i solen! Vi avslutade  kvällen på hotellets relax avdelning med bastu och bubbelbad innan vi kröp ner i sängarna och öppnade en flaska  bubbel och klämde i oss lite danska ostar och massor av godsaker 👍

Söndag morgon startade med skönsång, presenter till Alice  och en helt ljuvlig frukostbuffé❤

Alice ville ha lite kalasfirande även igår kväll och så blev det... vi bjöd hem på fondue och en alldeles sagolik kladdkaka med chokladkräm... herregud så gott det blev!! 

Tänk så himla mycket vi hunnit med denna helgen... två kalasfirande, hotellövernattning och en tripp till utlandet... det är inte illa de😉

Jag bjuder på lite bilder från vår helg💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här: