Louicans

Minns knappt...🎀

Kategori:

Godmorgon bloggen vĂ€rlden🌍💕

Jag minns knappt nĂ€r jag skrev hĂ€r sist... 

Mycket har garanterat hĂ€nt pĂ„ denna tiden, gott som ontđŸ˜‰â€

Vi har gjort fantastiska  resor, spenderat massor av tid till vĂ„ra underbara vĂ€nner och utökat familjen med en ny ponny👍😀🐮

Jag har velat fram och tillbaka att börja skriva igen... det som faktiskt fick mig att Ă„tminstone skriva ett inlĂ€gg Ă€r att tiden just nu Ă€r vĂ€ldigt lĂ„ng... Jag Ă€r nyopererad och sjukskriven... 
Inget allvarligt och ingen jĂ€tte avancerad operation men tiden blir vĂ€ldigt lĂ„ng och ensam nĂ€r man sitter, lĂ€s ligger😂😂😂 hĂ€r hemma, antingen i sĂ€ngen med telefonen i handen eller i soffan framför en halvbra visat film👍😉

Vem vet, jag blir kanske vĂ€rsta bloggaren nu "igen"...  plĂ„gar er med 100 inlĂ€gg om dagen, retar upp folket pĂ„ stan med onödiga bilder och texter... och fĂ„r Johan att Ă€nnu en gĂ„ng berĂ€tta att telefonen Ă€r viktigare Ă€n honom🙈

Vi fĂ„r vĂ€l se, kĂ€nner jag mig sjĂ€lv sĂ„ Ă€r risken  rĂ€tt stor för att det kan sluta sĂ„, iallafall nu medan tiden rĂ€cker till😀

Önskar dig en riktigt  ljuvlig dag trots dom smĂ„ vita flingorna som kommit under natten

❀

Kommentarer

  • Åsa K sĂ€ger:

    Va kul att du startat upp bloggandet igen sĂ„ om de bara blir fĂ„ inlĂ€gg sĂ„ gillar jag dina inlĂ€gg o som halvt sjukskriven hoppas jag pĂ„ att kunna följa dig igen ❀. Ha en fantastisk kvĂ€ll Kram Åsa K.

    2016-02-15 | 18:19:10

Kommentera inlÀgget hÀr: