Louicans

meningslöst.... eller??

Kategori: Allmänt

Hej min fina vän!

idag är jag ledig.. jag startade dagen med en pw tillsammans med min granne och en cyklande Alice!
lite mer än 7 km blev det under 60 min så det är jag nöjd med... ingen elit idrottare precis... haha!

nä, det här med träning är inte min sak... Det som får mig ut och motionera nu är mest att sommaren står och knackar på dörren ( och att johan blivit så jädrans seriös med sin träning....) !!!

Det bästa med att faktiskt ha "tränat" lite är att det känns helt ok att äta lite gott... haha undra om dagens pw var meningslös när jag sedan åt en rätt så stor bit kladdkaka.... dock utan grädde...!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska ju vara hos läkaren kl 13.. gastro läkaren dessutom. ..!!

önskar dig en härlig dag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: