Louicans

kvälls idéer...

Kategori:

Godkväll!

Usch vad jag är sugen på något gott... jag har lensat alla skåp och gömmor... det finns INGET att prega in i munnen!!! 

Det blev ingen skog idag..Alice hade helt andra planer... ovanligt. .!!
Hon hade planerat att hoppa ute i paddocken och så blev det!!
Det gick i 190 och allt flöt på bra, dom är ju fantastiskt duktiga tillsammans! Alice har höga mål med sin ridning... vi får se,  kanske lyckas hon hela vägen och ingen skulle vara lyckligare och stoltare än jag!! 

Jag har lite planer för vårt hus.... jag får alltid det när våren närmar sig... Jag funderade på hur jag på bästa sätt ska lägga upp det för Johan... tror inte han har samma planer som jag direkt😂😂

Jag är så trött på våra golv bland annat... och jag vet precis vad jag vill ha istället! 
Sedan finns det en tanke för trädgården... vi får se om jag lyckas ännu en gång 😉!!!! 

Lite suddiga bilder... men du får ett hum om hur jag tänker 😉

Kommentarer


Kommentera inlägget här: