Louicans

när solen skiner 🌞

Kategori:

Godmorgon fina du!

Solen skiner som aldrig förr och klockan har precis passerat 8 slaget, är säker på att det blir en ljus härlig dag... våren är ju påväg!! 

Trollen har precis kommit iväg till skolan och tystnaden tog över hela huset igen...  
Vad ska denna dagen erbjuda, viasat eller Netflix... spännande 😂😂

Fördelen med att vara sjukskriven och att ha trist är ju att man ser ALLA fördelar med sitt jobb!! Härliga kollegor att spendera dagen tillsammans med, skratt, lite tjat, alltid en lunch date och + på kontot😉👍💲jag älskar mitt jobb!!


Alice skulle åka skridskor med klassen idag, hon älskar det verkligen! Hon packar och förbereder flera dagar innan, lägger ner en extra handduk till skrillorna så att hon kan putsa av dom❤

Nä nu ska jag luta mig tillbaka i soffan igen.. tänk om jag skulle anstränga mig lite för mycket. .😂😂😂

Önskar dig en riktigt fin dag i 🌞


Kommentarer


Kommentera inlägget här: