Louicans

godnattđŸ’€đŸ’€

Kategori:

GodkvÀll!

Vilket helt fantastisk vĂ€der det varit idag🌞 
Jag bokstavligen drog mig ur soffan och promenerande till skolan för att hÀmta hem grynen... Att man kan bli sÄ slö av att inte göra nÄgot alls...
Det var verkligen hĂ€rligt vĂ€der och solen vĂ€rmde riktigt skönt, tĂ€nk snart har vi vĂ„ren hĂ€r!! 

Nu har jag nÀstan precis kommit hem frÄn stallet...
Jag funderade pĂ„ att överlĂ„ta hĂ€starna till Johan idag... men Vince hade fotbollstrĂ€ning sĂ„ Johan Ă„kte med honom dit! 
Jag Ă€lskar verkligen vĂ„ra tvĂ„ killar🐮🐮 men nĂ€r man inte kan göra sĂ„ mycket sĂ„ blir det mest att man stĂ„r stilla, fryser och tycker att tiden blir sĂ„Ă„Ă„ himla lĂ„ng... Alice har liksom aldrig brĂ„ttom hem...Hon fĂ„r ju knappt vara i stallet tycker hon... 3 timmar varje dag MINST Ă€r ju liksom ingen tid alls.. riktigt taskig mamma Ă€r jag...!!!

NĂ€ nu hoppas jag att fotbollen som uppehĂ„ller min tv snart Ă€r slut... visserligen har vi flera tv i huset, sĂ„ egentligen förstĂ„r jag inte problemet... Men denna tv:n hĂ€r nere Ă€r min tycker jag och dĂ„ borde vĂ€l jag fĂ„ vĂ€lja vad som ska visas pĂ„ den😂😂!! 

Tror faktiskt att jag gör mig fĂ€rdig för sĂ€ngen istĂ€llet och kikar runt pĂ„ nĂ€tet... Det finns alltid nĂ„got roligt att klicka hem till brevlĂ„dan 😉👌

Sov gottđŸ’€

HĂ€r Ă€r vĂ€rldens finaste ekipage 

 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: