Louicans

hängande små ögonlock!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du!

idag blev det en tidig morgon för mig och jag är så fruktansvärt trött... ögonlocken känns som bly och ja, jag ser ut därefter också... haha!!

vi hade en härlig fredags kväll igår! lite pizza buffé, uppfukat gottebord och lets dance... Precis så fredagskvällarna ska vara ;)

När klockan ringde 06.00 i morse trodde jag på allvar att något var fel... Men såklart så var det inte det... Felet ligger garanterat i min dåliga sömn just nu...!!

Någon timme på jobb nu och sedan blir det stallet och ikväll ser jag fram emot en god uppdukad middag. .. (hoppas johan läser detta, men det gör han ju garanterat inte... ) och såklart massor utav mello mys!!

Har du några härliga planer inför kvällen??

önskar dig en härlig lördag ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: