Louicans

lyckligt lottad ♡

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!!

När jag slog upp ögonen i morse insåg jag hur lyckligt lottad jag är!!!

Jag har en fantastisk familj, underbar släkt och världens finaste vänner ♡

Igår hade Alice kalas för min familj och min släkt... Tack finaste ni för att ni kom och gjorde prinsessans dag till den bästa utav alla!!
Fina presenter fick hon men, det bästa av allt var att ni alla kom!!

Alice bestämde såklart kvällens meny och dukning.... Känns som att hon går i sin mammas fotspår... ;)
Till middag blev det thai gryta med ris och till efterrätt hade vi bakat en choklad och godistårta.... Såklart dukades det upp med godis och snacks också... :)

Kvällen sprang iväg hur fort som helst... Tack alla för en mysig kväll och hoppas att ingen gick hungrig härifrån...;)

kärlek till er ♡♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här: