Louicans

syskonkärlek ♡

Kategori: Allmänt

godkväll du fina!

usch vad jag kommer att ha träningsvärk imorgon.... jag körde till stallet sent idag... Johan var och tränade efter jobbet och jag passade på att laga middagen i tid så att den var färdig lagom tills han kom hem!

Vince och johan önskade fiskgratäng så det serverades idag... gjorde en enkel variant med dillsås och potatismos med ägg, tryffel och grädde... Jätte god blev den!

åter till träningsvärk en nu då... Jag red barbacka idag... var fick jag den idén ifrån... haha!!
Det blev inget långt dressyrpass precis... red bara igenom honom i alla gångarter ;)

Efter stallet körde jag till min älskade lillasyster för mys, god mat och tv tittande ♡ Det är viktigt att unna sig tid tillsammans!!

Tyvärr har jag inte hittat min älskade klocka... har verkligrn letat och letat.. Blir verkligen jätte ledsen över att den inte har dykt upp.... :(

Nä... nu kallar sängen!

God natt kära du!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: