Louicans

söndags mys ♡

Kategori: Allmänt

Godkväll du fina!

vilken underbar dag vi haft idag!!

sov länge i morse, god frukost och många timmar i stallet UTAN stress....!

Alice red först lektion och sedan red jag igenom Epson ordentligt.... Jag orkar verkligen inte rida mer än ett 30 minuters dressyrpass.... kände mig fullkomligt död i kroppen när jag skulle sitta av...!

Ikväll kom lina, ekan och barnen på middag!
vi bjöd på kassler gryta med massor utav grädde, chili, curry, vitlök mm...
Till det serverades det ris,vitlöksbröd och goda små tillbehör!!!

Givetvis blev det efterrätt också... Barnen fick bestämma efterrätt idag och då blev det såklart chokladpudding med grädde...!!

Som alltid när man har det trevligt och i goda vänners sällskap springer tiden iväg alldeles för fort...!! Tack finaste ni för ikväll ♡

Nu sitter jag vid min älskade kamin och surfar runt.... Som tur är har inte februari månad börjat ännu.... och inte heller mitt shopping förbud... ;) Klickade precis hem två nya långklänningar och ett halsband... Säkert väldigt onödigt egentligen men lite shopping gör en ju så glad :)

Nu kallar snart sängen.... Jag måste komma i säng i hyfsad tid eftersom jag är så trött om dagarna...!!

sov gott min fina vän ♡

Lite bilder från vår kväll!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: