Louicans

mys lördag!

Kategori: Allmänt

Godkväll du vacker!

Vi har haft en riktigt lugn och mysig kväll... blev en enkel men god middag här idag... var inte hemma från lite efter 17.30...

Vi gjorde goda burgare med pommes, rotfrukter och aioli... enkelt men gott!

Dom sista timmarna har vi tillbringat i soffan framför film och gottebord...!!

söndag imorgon redan.... Varför går helgerna så fort...! vi tar vara på söndagen så bra vi kan med stall,
fotbollsträning och vänner på middag ;) !

Jag har försökt att lova ( lura) mig själv att februari är en shopping fri månad.... vi får väl se om jag lyckas.... Epson behöver ett nytt täcke, men det är ju faktiskt inget direkt till mig.... Det borde ju inte ingå i mitt shopping förbud.... eller???

dagens middag och dagens jag.... ♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här: