Louicans

Kom igen nu då Sverige!!!!!

Kategori: Allmänt

Godkväll min vän!!

Snart är även denna dagen ett minne blått ;) !!

Jag red ett riktigt bra dressyrpass i morse... Tränade förvänd galopp och tragglade mycket öppna och sluta...!! Det blåste en del kan jag ju säga... Verkligen tacksam för vårt ridhus!!

Jag jobbade en kort kväll i kväll och köpte med mig pizza hem... Ibland är det ju faktiskt riktigt gott ;)!!!

Visst är det en underbar känsla när saker och ting rätt som det är fungerar och flyter på.... Hade en sådan dag på jobb ikväll... Gick där ifrån med en riktigt bra känsla och kände mig stolt över mig själv... Haha... Det låter ju lite "skrytande" men tror säkert att du förstår vad jag menar ... När ett stort problem rätt som det är inte är ett problem längre.... Just då iallafall!!

Nu är det handboll på tv:n och just nu ser det inte speciellt "gult" ut.... Hoppas att det vänder!!

Önskar dig en härlig kväll fina du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: