Louicans

godkväll...eller godnatt ♡!!

Kategori: Allmänt

hmmm.... förstår inte vad som hände med mitt förra inlägg.... !!!

Jag kom hem sent från jobb idag...! Vi har haft en bra kväll ;)
Jag fixade lite popcorn och film och sedan hade vi en mysig Filmkväll tillsammans :) Filmen varade dööö länge... borde ju kollat det innan jag satte på den kanske... men men! Det var värt att stanna 30 min längre...;)

Hade denna snön tänkt att stanna ett tag nu eller.... Jag misstänker att tanken är så och tog därför fram min trognaste vän vinterjackan idag... Hade hellre sett att det var en av mina älskade skinnjackor som jag kunde hoppat i istället... men men. .. Den tiden den kommer!!

Epson fick ett nytt täcke idag.... Det var givetvis för litet.... eller det passade kanske exakt...! orkade inte byta det så han får gå med rumpan bar.... ;)

Jobb imorgon med.... Fy så mycket jag jobbar nu... Det blir mycket nästa vecka också sen är det lugnt igen... Det är tufft att köra dubbelt ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kallar sängen!!

Sov gott ♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här: