Louicans

Dofter av nagellack och parfym.....

Kategori: Allmänt

Denna härliga fredagen går mot sitt slut...!

Vi har haf en lugn hemmakväll med god mat och mys ♡

Johan tog simträningen och jag lagade middag...

ikväll serverades en oxbit med fransk potatisgratäng, rödvinssås, bearnaisesås och en tomatsallad med mozzarella.... mumsigt!

jag älskar verkligen god mat.... inte konstigt att matkontot springer iväg fortare än blixten.... ; )
Den godaste stunden att äta tycker jag är på kvällen när alla andra har gått och lagt sig. ... då passar jag på att äta massa onyttigt...!!!

Alice gick in och la sig tillsammans med Johan i vår säng tidigare ikväll.. Istället för att lyfta in henne på hennes rum så hoppade jag ner i hennes säng.... Det doftar lagom mycket parfym och nagellack här inne kan jag ju säga... haha. .. Denna underbara unge ♡ Hon fullkomligt älskar att sitta vid sitt sminkbord och göra sig vacker... ;)

Nu ska jag snart släcka ögonen och försöka somna... Vi har en ganska full späckad dag framför oss imorgon!

sov gott min vän ♡♥

dagens middag och min älskade lilla primadonna....♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här: