Louicans

Det kan bara bli bättre....

Kategori: Allmänt

Hej du vacker!

I onsdags kväll var jag hemma hos min fina vän på tjejmys... <3 vi åt massor utav gott, tittade på film/tv och mös!! En välbehövlig kväll bara vi två!!

Senare på natten var det mindre trevligt... Min mage började klydda och tarmarna vreds om ordentligt... Har du haft tarmvred någon gång?? Obeskrivlig känsla...
Hela natten låg jag i smärtor... Fram emot fem snåret på morgon lättade det och jag trodde det var över... Men smärtorna kröp sakta men väldigt säkert tillbaka igen...
Efter att ha pratar med min läkare och en ssk på akuten så lyckades jag övertala dom att inte skicka ambulans... Det är ju så himla klyddigt och tråkigt att bli inlagd på tarmvila...:(
Jag lyckades ta mig igenom dagen och kvällen och nu idag känns det betydligt bättre!!

Tack till alla er som verkligen hjälpte mig och stöttade mig igår <3

Idag unnade jag mig lite nytt till håret... Kändes som att jag var värd det ;)!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: