Louicans

undra kan man ju..

Kategori: Allmänt

hej fina!

klockan är alldeles för mycket för att skriva här egentligen.... !

Jag blev sen ifrån jobb idag... Men säg vad jag inte gör för mina kära kolleger. .;)

Imorgon ska jag till läkaren... ja, du läser rätt...!! Jag ska äntligen ta mig i kragen och gå dit.. Ett måste tyvärr...

Två skov denna månaden känns inte bra... undrar så vad det kan bero på... inte kan det väl vara stress, dålig kost, för mycket jobb och dålig sömn.... Nä... det måste bero på något helt annat....

Det ska iallafall hur som helst bli skönt att träffa läkaren, ta lite prover och få lite svar på frågor ...

Jag fick hem mina nya klänningar igår...! Tyvärr var den ena sönder i dragkedjan... Tror inte det är så svårt att laga... funderar på att lämna in den till någon som vet hur man gör. ... haha tror det är säkrare än att jag själv ska ge mig på det.... ;)

Snart fyller Alice år.... Vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne... har handlat lite praktiska saker som tuffa gympa skor från nike och tränings kläder... tänkte hon kunde få lite nytt nu till gymnastiken i
förskolan...! Sedan vill hon ha lite saker till hästen och lite annat smått som örhängen, smycken och så.... Får ta en runda på stan en dag... !

hoppas att solen strålar lite imorgon också... allt blir så mycket enklare då!!

sov gott ♡







Kommentarer


Kommentera inlägget här: