Louicans

mys med två ♡♡

Kategori: Allmänt

godkväll!!

Vilken hektisk dag... Precis vad min mage behöver....!

dagen startade med stall och hästar efter det var det dags med ett tandläkar besök för vince! Han var jätte duktig och fixade allt galant ♡

Tillbaka för att lämna honom i skolan igen och sedan iväg och jobba någon
timme...

Parkerade jobb bussen ( som jag fick premiär köra idag ) och snabbt iväg till läkaren... Ett långt besök och många kloka ord och handlingar....

iväg hemåt för att äta en snabb middag som johan fixat och sedan lämna vince på fotbollsträning. ..!

Jag och alice for iväg till city gross för att inhandla kvällens goda...; )

nattning av underbara barn och sedan tv mys med underbara vänner/ syster ♡

eftersom det var finalkväll krävdes det
lite extra....!

jag gjorde en riktigt god kola tårta med digestive botten ,gräddtäcke, banan och riven choklad på toppen...
lite godis till det och kvällen var räddad ♡

Syster och Lina kom för att mysa med mig♡
vi har haft en otroligt mysig kväll med final på tv, skvaller i öronen och planer i luften.... ;)

Tack tjejer för en stund med er ♡♡♡






Och vem längtar inte till detta.... ser så mycket fram emot sommar, sol och värme!!



Sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: