Louicans

mitt i natten....

Kategori: Allmänt

Nu, alldeles för sent kom jag i säng....!

Kvällen på jobb gick fort... Vi beställde kebab tallrik och till efterrätt blev det cheesecake med daijm och kolasås som min kära elev hade gjort :)!!

Jag trivs att jobba kväll och speciellt nu när min mage är i obalans är det skönt att slippa morgon stress....!

vince ska snart tävla igen.... Såklart vill han ha ett par nya simbyxor med sveriges färger....!
Alice önskade en ny baddräkt till träningen så nu ikväll klickade jag hem lite nytt till dom. .. galet dyrt...!

Imorgon ska alice träna... hoppas att även jag hinner med ett dressyrpass...! Vi lämnar vince i skolan och sedan kör vi till stallet i lugn och ro ♡

Nä, nu hoppas jag att Mr Blund kommer förbi mitt fönster...

Sov gott du fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: