Louicans

helgerna med familj och vänner är dom bästa ♡

Kategori: Allmänt

Hej du vackra!

Söndag kväll är redan här och om bara någon timme börjar en ny vecka....!!

Vi har ju en prinsessa som fyller år nu i veckan, på fredag för att vara exakt... vårt älskade lilla ♡:e barn!!

Jag är nästan färdig med presenterna.. Alla inslagna i rosa papper ;)

För att återgå till vår underbara helg... I går var vi hembjudna till " fotbolls kompisar"
Jag körde till strandblomman för att köpa en vacker bukett till värdinnan... Dom är bäst på det där ;)
Givetvis lyckades ett nytt smycke från Edblad följa med mig hem... Love Edblad!!
Vi hade en jätte mysig kväll med himla god mat, smarriga drinkar och massa bus och lek såklart!! Visst är det härligt när man träffar nya människor och så känns allt så himla enkelt och jätte bra :)!! Tack snälla ni för en super trevlig kväll hos er!

Idag har det gått i ett hela dagen men i ett behagligt tempo ändå.. Fotboll, stall, lek med kompis, middags bjudning och mys ♡

Idag kom Isabella äntligen hem till oss och Alice fick äntligen träffa sin favorit!!
kvällens middag hade Bella önskat.. Varmrökt lax med bla. hemmagjord romsås och färska sparris.... Till efterrätt blev det färsk frukt med vit choklad som värmdes i ugnen och sedan serverades med grädde och glass...
senare i kväll mumsades det på lite gott söndags tilltugg... ;)

Nu tänkte jag sluta ögonen och försöka somna... Jag vet inte varför men jag har sovit så dåligt den sista tiden... Många tankar och funderingar antar jag...!

Bjuder dig på lite bilder från vår helg!!

Sov gott ☆













Kommentarer


Kommentera inlägget här: