Louicans

fredagar är mumsiga....

Kategori: Allmänt

Så... nu börjar fredagen gå mot sitt slut.... tiden går så fort när man har det som bäst ♡

Här hemma har det ätits och ätits... Barnen valde tacos till middag, efter det gjorde jag en smarrig bricka med goda tilltugg och såklart blev det lite godis också....Nyttigt för kropp och själ. ..;)

Jag funderar på om jag ska anmäla alice till ridskola... inte för att hon behöver lära sig något eller så utan enbart för det sociala... Det är ju för det mesta bara hon och jag... Även om hon rider för tränare så är hon ju alltid ensamt barn.... Känner att det hade varit kul för henne att dela sitt intresse med andra barn.... Vi får se, hon skulle ju kunna ta med sig Afro isåfall. ..!!
Har du någon ridskola du rekommenderar :) ??

Nä, om jag ska försöka få undan här lite... Jag tänkte faktiskt komma i säng i hyfsad tid ikväll..!!
Imorgon kallar stallet, simträning och middag hos vänner.. Det gäller att vara pigg och alert då ju :)

Sov gott fina du!!

Vårt fredags gott.....





Kommentarer

  • Ann-Britt säger:

    Min rider på Brosjödal och det har blivit riktigt bra där med bra lärare och hästar ( nu har ni häst). Även ridskolan i Gislöv har jag hört mycket gott om. Av dålig erfarenhet hade jag undviket Kyrkoköpinge!!

    2014-02-08 | 19:11:52

Kommentera inlägget här: