Louicans

fredag i blodet!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

jag misstänker att du känner precis som jag...ÄNTLIGEN är det fredag!!

Vår dag startade lite segt... Men iväg med vince till skolan och jag och Alice fortsatte mot stallet!

påväg till stallet passade vi på att köpa ett ponnytäcke till Alice leksaks häst.. Hur gulligt som helst!!

Alice red ett riktigt bra pass idag!! Afro var busig och bockade till och stack iväg i galoppen... Klister i baken och hon satt kvar som vilket proffs som helst.... Denna gången...;)

Min älskade Epson... När jag skulle ta in honom från hagen upptäckte jag att det blödde ifrån hans ena näsborre.... Super orolig blev jag och ringde veterinären som misstänkte att det inte var något jätte allvarligt men att vi skulle ha honom under uppsikt någon timme... jag tvättade och gjorde rent men det fylldes hela tiden på med kraftig rött blod... Hoppas att det slutar snart och att det inte är någon fara med honom...Vet inte vad jag skulle gjort om han skulle bli allvarligt sjuk...♡

När vi körde hem från stallet körde vi inom och handlade lite fredags fika innan vi hämtade Vince!
Visst är det fantastiskt gott med nybakade bullar och lite blandade kakor..

Nu passar vi på att mysa en stund innan vi ska tillbringa ett par timmar på simhallen med vince som har träning ikväll!!

Lite bilder från vår dag!!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: