Louicans

fredag, fika, bus och mys♡

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

gissa vad.. påväg till stallet körde jag och alice fast... underbart!!
Och såklart.. .det första jag gjorde var att ringa Johan. . Vad skulle han göra liksom... han jobbade i Malmö och kunde såklart inte göra något just då....
Efter många försök att komma loss kom äntligen Lars som bor på gården med sin gula traktor och snabbare än blixten var vi på rätt spår igen...



Såklart blev jag lite sen till vince som väntade på skolan... Giltig försening pga naturkatastrof. .. haha!

Nina och hennes små juveler kom till oss på fika, lek och bus.. Jag hade bullat upp rejält med fika...6 sorters kakor.... !!

En tur till pulkabacken blev det också och årets första och sista åk för mig är nu gjort... ;)

Alice är bra nu igen och kan äntligen äta och dricka utan att det rinner rakt igenom....

Min lilla fredags loppa ♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här: