Louicans

Feb. 06, 2014

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

jag välkomnar denna efterlängtade torsdagen.... Längtar så till ikväll när jag slutar och har sedan 3 lediga dagar framför mig..!!
Men lyckan varar bara till på måndag morgon när en ny vecka och 9 dagars arbete väntar... Jaja, man får vara lycklig så länge ledigheten varar!!

Nu är det inte många dagar tills min saknade kusin kommer hem... även där är lyckan kort då hon enbart stannar i någon dag för att sedan återvända hem till London!

Idag jobbar jag länge.... Och tyvärr sviker min partner mig ikväll... ;)

Det är sista dagen med min duktiga elev idag... Undra om vi ska unna oss något gott ikväll..!

önskar dig en härlig dag!

Drömmer mig bort till ett vårfint london ♡




Kommentarer

  • Isabella säger:

    Vi ses snart!! <3<3

    Svar: Jaa!!! ★★♡♡
    Louican

    2014-02-07 | 14:19:23

Kommentera inlägget här: