Louicans

6 år....♡

Kategori: Allmänt

godkväll min skatt!!

Hoppas att allt är väl med dig!

Med mig är det hyfsat ok... Lite trubbel med magen, halvbra provsvar och ont i lederna... Ljuvligt med crohns...!!

Jag har minsann lyssnat på läkaren... till en viss del...!! Gick med på att jobba halvtid någon vecka tills medicinering och alla undersökningar är färdiga...!

Idag har jag unnat mig massor utav tid i stallet utan stress....;) Jag friserade Epson och red ett bra dressyrpass... Så otroligt mycket jag tycker om denna häst!!
Efter stallet körde jag och handlade till helgens kalas firande....
Vår älskade lilla Alice fyller 6 år i morgon!!
Det är helt ofattbart... Var har denna tiden tagit vägen? Att alice blir 6 år känns helt overkligt.... Min lilla prinsess bebis är verkligen stor nu.. Obeskrivlig kärlek till dig min lilla dotter ♡







Kommentarer


Kommentera inlägget här: