Louicans

Visst blev det övervikt..!!!

Kategori:

Hej vacker!!

Nu lämnar jag snart underbara London och min fina Bella för denna gången...<3

Flyget är försenat och flera 100 lappar fick jag böta för övervikt... ( förstår inte varför....)

Jag har verkligen haft så många ljuvliga dagar fyllda med shopping, utflykter god mat och härligt sällskap!!

Igår regnade det nästa hela dagen, men jag invigde mina rosa hunter, min prickiga kappa och rosa paraflax... Utrustad för regnet med andra ord ;)

Det blev en del nytt smink och det jag inte handlade igår fyllde jag på med här på flygplatsen... några klänningar köpte jag till mig och en hel del nytt till Alice...!!!

Inne i en mysig vintage butik hängde en lagom ful brudklänning som jag var tvungen att prova... Skönt att ha konstaterat att det inte kommer bli en sådan blåsa iallafall...;)

Jag fick handlat fotbollsskor och nya tuffa gympisar till vince.. Hoppas att dom nu passar också ;)

Nu ska jag strax kliva på planet..

Önskar dig en riktigt härlig dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: