Louicans

Underbara morgon!!

Kategori:

Hej vacker!

Vilken helt fantastisk morgon!!! Strålande sol som verkligen är värmande dessutom... Ingen vind och klarblå himmel.... Det börjar bli sommar :)

Jag njuter lite i solstolen innan stall och jobb kallar...Några timmar i solen blir det iallafall!!!!

Tänkte köra till Denise och fika idag, men jag är så trött att jag faktiskt inte orkar... Jobbar till 21.30 ikväll också... Jag tycker om att jobba kväll men kommer alldeles för sent i säng... Innan man har varvat ner och förberett morgondagen så är klockan oftast långt efter midnatt...
Klockan ringer ju tidigt sen på morgonen eftersom vince ska till skolan oavsett om jag är ledig eller inte....

Hoppas att du får en underbar dag i solen... Nu lutar jag mig tillbaka och låter solstrålarna göra sitt jobb några timmar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: