Louicans

Underbara lilla skrutt <3

Kategori:

Hej min vän!!

Efter en lång natt och massor utav kämpande och tårar kom vår efterlängtade lilla Harry <3

Världens sötaste lilla bebis skrutt fick jag hjälpa till världen och lite efter 06.00 imorse bestämde han sig äntligen för att möta dagens ljus!

Liksom dom andra förlossningarna jag varit med om är det en helt fantastisk och obeskrivlig händelse full utav spänning och lycka <3
Det var med tårar i ögonen som jag sa till Denise - krysta ordentligt nu... Jag ser hela huvudet så kom igen nu Denise så är vår prins här om bara några sekunder...
Kort därefter med en hjälpande hand kom han ut till oss... Underbart och helt fantastiskt!!

Att få uppleva detta tillsammans med sin syster är en gåva som ingen någonsin kan ta ifrån mig... Det är med så mycket kärlek och stolthet jag skriver detta inlägget....
Tack underbara Denise och Markus för att jag ännu en gång fick vara med och hjälpa ert mirakel till världen <3

Välkommen mosters prins Harry
3280 kg
52 cm lång

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: