Louicans

Övervikt....?

Kategori:

Hej fina!

Solen har lyst på oss hela dagen... Underbart!

Idag blev det en heldag på oxford och massor utav shopping.. Såklart ;) jag är lite orolig för KRAFTIG övervikt på väskorna...( men även för mig själv som äter massor gott hela tiden...) haha!!

Jag har handlat flera nya klänningar... Har faktiskt ingen koll på hur många... Alice fick en hel del nytt idag, hon behöver det min lilla prinsessa<3

Imorgon ska jag på jakt efter fotbollsskor till vince... Han vill ha guldiga... Får väl se vad jag hittar;)

Philip har lagat super god middag till oss idag och ikväll blir det nog lite filmmys!

Imorgon ska vi till covent garden för shopping och mys!

På onsdag flyger jag hem till mina älsklingar fullt med överraskningar
(även lite, liiite... Till Johan )
det ska bli underbart att få puss på busarna lite men samtidigt ledsamt att lämna mina underbaringar här i fantastiska London :)

Deras lägenhet är verkligen jätte fin och ligger alldeles perfekt!
Jag är övertygad om att dom kommer få det super bra här och dom båda börjar redan trivas riktigt ordentligt!!

Önskar dig en ljuvlig kväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: