Louicans

Mys i regnet!

Kategori:

Hej fina!!!

Hoppas att du har en mysig dag trots att solen gömt sig bakom gråa moln och regndroppar...!!

Red ett dressyr pass innan... Idag gick han som en dröm :)
Idag känns det som att jag skulle kunna tävla den 6/6, men får inse att jag troligtvis inte kommer att hinna.... Reser ju till London på fredag så jag missar flera dagars träning då...
( väl värt ska jag ju tillägga)

Kvällen tillbringar jag på jobb... Extra ok i detta väder faktiskt!!

Saknar mina små troll lite extra idag... Känns som att jag knappt hunnit prata med dom på flera dagar... Speciellt vince ... Han spelade ju cup hela söndagen, och igår simmade han först och sedan var det ju fotboll och när väl kom hem blev det dusch, middag och bingen...!

Min lilla kille som blivit så STOR <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: