Louicans

Loppis!!

Kategori:

Hej min vän!

Ja... Jag vet... Det var länge sedan jag skrev till dig...

Dagarna har bokstavligen rusat iväg... Jobb, utbildningar, fotbollsmatcher? Simträningar, kalas, hästar och en massa massa annat....

Jag ska erkänna att jag inte varit på bästa humöret iheller... Även jag har mina dalar när det blir för mycket av allt... Denna långdragna förkylning är nog den största boven till mitt dåliga humör just nu..

Men... Det känns som jag klättrar upp mot toppen igen!!!

Imorgon ska jag ha loppis i trädgården... ( om nu inte syster får för sig att föda mitt i allt...)
Hoppas att regndropparna håller sig borta så att jag inte behöver flytta in allt inomhus... Alldeles för mycket saker att "asa" in...

Har du vägarna förbi så kika jätte gärna förbi :)
Jag säljer Flick och pojkkläder i blandade storlekar och massor utav damkläder... (Heter det så...!!) och skor i blandade storlekar!!

Kl 10-13 är portarna öppna för dig dom vill fynda lite gamla trasor ;)!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: