Louicans

Hemma <3

Kategori:

Hej fina du!

Resan hem gick bra trots förseningar och kontroll utav bagage...
Dom mätte och hade sig med handbagagen ( måste ju hålla sig inom deras mått...) Tack och lov vägde dom aldrig det... Det var minsann på håret att jag fick det med mig ;)!!

På Sturup stod Alice och Johan och mötte mig ( vince var på MFF match med Markus )
Alice hade sååå mycket att berätta och hon pratade minsann hela, ja exakt hela resan hem <3

Alla kläder och skor passade prinsessan perfekt och det var en lycklig liten tjej som provade allt, plagg efter plagg!

Vi har ätit god mat och myst hela kvällen, loppan har verkligen saknat sin mamma<3

Våran husvagn börjar verkligen bli super fin..! Johans mamma har fixat med den nu när jag varit borta... Tack snälla svärmor för allt jobb och den fina utrustningen du handlat till oss!

Jag och Alice ligger och tittar på film, herre Gud så mycket den lilla tjejen kan prata... Tanken var att hon skulle somna ganska fort efter att vi satte på filmen som har varit på i snart 1 timme... ;)

Vince är påväg hem.. Saknar min lilla plutt!!
Hoppas nu att alla sakerna passar honom... Ska bli spännande att se!

Nu ska jag försöka få Lill skruttan att somna innan jag får sår i öronen..!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: