Louicans

Härliga dag <3

Kategori:

Godkväll finaste!!

Vilken underbar sommar värme det börjar bli!!
Det var super varmt i trädgården uppe på gäststugans altan... Ljuvligt!!

Jag har hunnit med lite ärenden idag, planerat inför lördag och varit i stallet!!

Idag fick Alice sin första avsittning... Det gick bra trots allt och hon hoppade glatt upp igen...:)
Det är ju så med ridsporten att man trillar ju faktiskt av förr eller senare...!

Jag hoppade lite smått med epson idag... Pigg som en lärka var han och gick super fint!!
Funderar lite på att starta en dressyr klass den 6/5.... Vi får se... Jag är absolut inte i tävlingsform just nu, men det hade samtidigt varit jätte roligt!!!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan där uppe... Ensamtid med lite gott...!!!!

Alice och Afrodite skrittade av efter en tuff ridlektion i ridhuset <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: