Louicans

Det ÄR hitt ute!!

Kategori:

Hej fina du !

Ännu en morgon att slå upp ögonen till strålande solsken.. Visst blir man lycklig!

Det är verkligen varmt här i trädgården... Riktigt "hitt" för att tala klarspråk!!

Tyvärr finns det lite ont som inte solen kan ta bort... I London fick jag en otrolig värk i min vänstra handled... Smärtan gör så otroligt ont att den näst intill blev ohanterlig...
Idag känner jag värken även i andra handleden, men inte riktigt lika hög smärta...
Jag vet att jag har 50% nedsatt styrka i vänster hand och jag vet att detta inte går att göra något åt... På något märkligt vis.. ( ja, kroppen är minst sagt märklig....) så hänger det ihop med min crohns sjukdom... Konstigt... det är ju i tarmarna den sjukdomen sitter...!

Jag är mest rädd för att jag inte kommer kunna rida längre... Men det ska minsann mycket till för att jag ska sluta med det, och så långt ska det inte behöva gå..!!!

Nu ska jag njuta ett tag till i solen innan jag beger mig till jobb!!

Önskar dig en ljuvlig sommardag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: