Louicans

Busungar <3

Kategori:

Nu sover mina små älsklingar... Ja, den största är på god väg han också..;)!!

Mamma kom hit och mös med oss en stund innan idag... Trollen älskar verkligen sin mormor <3

Idag har det verkligen varit högsommar i trädgården... Som jag har längtat!! Johan har klippt gräset och plockat ogräs och jag har njutit i solstolen... Precis rätt fördelat tycker jag ;)!

Det är så himla skönt att vince och Alice leker och har så skoj tillsammans... Dom är oftast bästa vänner och bråkar faktiskt väldigt sällan... Idag har dom busat i trädgården hela dagen och långt in på kvällen då jag fick avbryta dom små liven för pannkaks kvällsmat.. Finns det något godare :)

Nu blir det filmmys för min del... Bäddar ner mig i soffan där uppe.. Då kan jag slockna framför tv:n utan att behöva vakna mitt i natten och traska upp...!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: