Louicans

Älskade trollunge <3

Kategori:

Hej min vän!

Hoppas allt är toppen med dig :)

Själv är det ganska bra faktiskt... Känner mig på väg upp mot toppen igen... Riktigt skönt!!

Loppisen gick minsann bra trots att jag inte " skyltat" med den speciellt mycket...;)
Folk hittade dit på något märkligt vis och jag blev av med en del... Långt ifrån allt men en riktigt bra början iallafall!!

Igår var svärmor och Arne på middag! Vi bjöd på varmrökt lax, potatis, färska sparris och sockerärtor, hemmagjord romsås och vitlöksbröd... Gudomligt gott :) vince fick lite klirr i kassan...
( han är minsann rik den lilla skrutten...)
Dom kunde inte komma på kalaset utan firade honom igår istället!!

Alice och jag var i stallet innan jobbet... Rapsen hade precis börjat blomma och dom doftade underbart gott... Lill loppan sprang ut i rapsfältet för att lukta på blommorna och jag passade på att ta några bilder... Ser verkligen ljuvligt och somrigt ut!!

Ridningen gick toppen bra idag... All träning ger resultat, så är det ju!!!

Önskar dig en riktigt härlig lördag :)

Min älskade trollunge <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: