Louicans

Vissa dagar...

Kategori:

Hej fina!!

Visst är det så... Att vissa dagar är sämre än andra, och då är verkligen allt fel...

Min lediga dag gick åt till planeringsdag med jobb...
Jag har jobbat galet mycket dom sista dagarna... .. Jobbar inte ens heltid men är ändå uppe i långt över en heltidstjänst... Det har blivit så eftersom alla dom dagar jag skulle varit ledig har jag gått i skola och idag var det planeringsdag... Övertiden i lördags natt var ju inte direkt inräknad i min planering iheller....

Idag kände jag verkligen inte för att göra något alls... Sedan jag kom hem har jag tvättat 2 maskiner tvätt, tömt diskmaskinen, lagat middag och nu gör jag pannkakor till trollen... Tror att du förstår vilken underbart glad fru jag är just nu....

Idag skulle jag tom kunna byta ut mannen här i huset.... Förlåt... Är gräset grönare på andra sidan tro???? ;)
Visserligen tror jag att man måste rensa luften lite då och då, hur skulle man annars kunna uppskatta alla dom lyckliga stunderna!! Tror faktiskt att livet skulle vara ganska trist om det alltid var en dans på rosor....

Ikväll ska jag till stallet för att ge hästarna mat, men innan det ska jag förbereda morgondagen... Längtar verkligen tills jag kan sätta mig i soffan och njuta av livet ;)!!!!

Nu är strax pannkakorna färdiga... Det ska iallafall bli gott!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: