Louicans

Super nöjd :)

Kategori:

Åååå så fina mina nya kläder är... Dom blev verkligen super bra!!!

Jag älskar skinnjackor och har flera stycken... Men mitt nya "kap" går inte av för hackor... Skulle kunna tro att den var uppsydd efter mina mått... Perfekt är den!!!
Toppen är verkligen läcker och kommer användas vid nästa utgång...och klänningarna är super duper fina.. Jag är glad!!

Det blev minsann ingen tidig kväll för trollen... Efter farmen var dom absolut inte trötta så nu ligger vi här alla 4 i vår säng och tittar på film... Mys...<3!!

Är det fint väder imorgon tänker jag minsann ta årets första pw... Hade varit skönt att få bort " hullet" nu till sommaren :)
Även om vågen visar acceptabla siffror så finns ju " hänget" kvar ;)

Nä, nu får ögonen styras mot Alices iPad och filmen som visas där...

Sov gott fina du!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: