Louicans

Sötaste kärringarna <3

Kategori:

Godkväll fina vän!

Nu har jag krupit ner i min nybäddade säng.. Doftar ljuvligt :)

Tjejerna var så söta när dom gick sin lilla runda idag <3
Alice delade stolt ut äggen hon klippt och målat och tog tacksamt emot gåvor tillbaka... ( jag kände mig såååå otroligt dum.. Som värsta tiggaren faktiskt... )

Jag var väldigt noga med att berätta för Alice innan hon traskade iväg att hon skulle önska glad påsk och ge dom hennes fina ägg och inte "tvinga" folket att ge henne något tillbaka .. Stolt blev jag då hon några gånger tackade nej tack till både pengar och godis...:)

Ärligt talat blev jag väldigt förvånad över hur generösa folket var mot våra söta tjejer..! Jag talar sanning när jag säger att dom fick ett par kg godis... Galet...

Trots allt tyckte jag det var riktigt pinsamt, men blev lika glad varje gång jag hörde hur tjejerna tackade på ett riktigt fint sätt <3

Nu går minsann mina ögon i kors... Natti natti <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: