Louicans

Söndagsmys!!

Kategori:

Hej fina du!!

Söndags kvällen är här och nu ska jag koppla av, varva ner och njuta i soffan!!

Efter jobb körde jag en snabbis till stallet! Marie skulle prova epson idag...! Han gick som alltid super bra och hon var väldigt nöjd ;)
Marie försöker övertala mig till att starta lite dressyr klasser med honom... Vi får väl se... Kommer han bara i form, får upp alla muskler och om jag lyckas sitta ner i sadeln ett helt pass så är det ingen omöjlighet att vi kanske kommer ut på lite tävlingar redan nu i sommar :)

Imorgon funderar jag på att hoppa lite... Vi får väl se om jag hinner fundera om tills det är dags...!

Middagen åt vi hemma hos mamma!! Det blev lite sill och ägg, ostar och en god räksoppa!

Nu ska jag mumsa i mig en massa godis... Sen kommer jag nog slockna ganska så fort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: