Louicans

Paris <3

Kategori:

Så LÅNGT ifrån hästar, gödsel och lugna villakvarter... MEN mycket mycket mer av glitter och glamour, väldoftande Caffe, kärlek i luften, vilda butiker fyllda med Fashion och massvis av sprudlande människor... Välkommen till Paris <3

Vi har haft 4 underbara dagar! Vädret har varit varierande från + 20 grader och svettigt till 12 grader och lite svalare vindar..

Vi har tittat på otroligt mycket, shoppat bland Paris smultronställen och ätit gott... Livet lekte och nu är verkligheten tillbaka...;)

Paris är ingen billig stad... Det finns verkligen inget som är billigt där... Sedlarna användes flitigt som du förstår... ;)
Jag tycker minsann att jag lyckades hålla shoppingen inom "rimliga" gränser och handlade enbart det som jag verkligen ville ha :)
3 klänningar, toppar, byxor, skor, Victoria Secret produkter, smink, smycken och kläder till grynen.. Johan handlade minsann en hel del kläder även han ;) två par nya super fina jeans, skjortor, jacka, tröjor och strumpor.. Kan hända att det var lite till...!!!

Jag tackade tom. Nääää till LV väskan som Johan frågade mig om... De du..;) !!

Barnkläder var inte det enklaste att få tag i... Där fanns nästan inga barn dessutom...!
Kläder till vince köpte jag en del men till Alice hittade jag inte jätte mycket... Lite fina klänningar och koftor blev det iallafall :)

Dagarna har rusat iväg, precis som dom alltid gör när allt är underbart <3

Nu ser jag ännu mer fram emot min London tripp i maj :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: