Louicans

Oj... Var det så det var...

Kategori:

Hej fina!!

Dag 2 i skolbänken...!!

Igår började jag min handledarutbildning... Går i gymnasiets lokaler och det känns ju nästan som igår då vi fullkomligt rusade ner från alla trappor i A byggnaden... Studenten!!!

Det är mycket som jag glömt.. Att vara 100% alert, godissuget, tröttheten.. Ja, du minns säkert själv :)
Ett måste är ju att ha med sig lite gott att tugga på när man sitter här i skolbänken... Allt blir liksom mycket lättare då...!!

Dagen igår gick fort.. Efter "plugget" åkte jag hem för att hämta trollen! Vi skulle på middag hemma hos Amira :)
Där var det uppdukat med massa god mat och ett stort godisbord... Hon känner mig väl ;)

Barnen lekte och hade kul i flera timmar medan vi mös i soffan, planerade shopping turer och tryckte i oss godis... Underbar kväll.. Tack bästa du <3

Sent på kvällen åkte jag till stallet för att ge hästarna mat.. Trollen somnade i bilen och jag kände mig ganska mör när jag la mig i sängen någon timme senare...!!

Idag är det skolan igen och väskan är laddad med lite gott...!
På rasten ska jag ner till stan och köpa en klänning och hämta 2 paket som ligger och väntar... En klänning, topp, skinnjacka, skor till vince och en jacka till honom väntar på att följa med hem..!!

Kvällen blir lugn och kommer tillbringas i soffan framför gladiatorerna och lite gott...!!
Imorgon kväll väntar jobbet... Känns tungt efter denna veckan med fullt arbete och skolan på mina lediga dagar... Men jag fixar nog det... Trots allt...!!

Önskar dig en riktigt härlig fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: