Louicans

Morgonens träning avklarad....

Kategori:

God lördag min vän!!

Solens strålar väckte oss tidigt imorse... Lite innan 08.00 vaknade jag och trollen pigga som aldrig förr :)

Strålande sol ute och min första tanke var såklart morgon PW med hela familjen ...:)

Trollen åt frukost medan jag letade fram träningskläderna och mina easytone...

Alice och vince cyklade och jag och Johan gick/ joggade bredvid.. Nästa 6 kilometer blev det... Väldigt bra för lilla loppan som alldeles precis lärt sig cykla själv <3

Kändes faktiskt riktigt skönt att komma ut en runda.. Hoppas att motivationen håller i sig mer än några dagar... Känner mig liksom redan lite fastare och då behöver man väl inte träna så ofta..?? Eller?!!!

Nu ska jag fixa till mig inför kvällens jobb!!

Miranda kommer hit ikväll och ska sova hos Alice.. Johan får nog att göra ikväll medan jag tittar på melodifestivalen i lugn och ro på jobbet....:)

Önskar dig en härlig lördag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: