Louicans

Livet är inte alltid enkelt....

Kategori:

Ibland önskar jag att man kunde leva livet efter en mall... Så att man aldrig gör fel, tar alltid dom rätta besluten, vet mest och bäst, chansar och vinner.... slipper alla jobbiga misstag eller "fel" som sedan måste rättas till.. Roligt eller tråkigt... Vet faktiskt inte...

Alla lever vi olika... Har fått olika uppfostran och olika vägledningar genom livet...
Det som är jätte viktigt för mig är inte alls viktigt för Johan... Konflikter skapas konstigt nog för jag har ju rätt... Min uppfostran och min syn på livet är väl det rätta, jag har väl ändå inga fel och brister...

Det här med barnuppfostran är ju inte det lättaste iheller... Helt ärligt är det nog det svåraste jag har varit med om... Gör jag rätt med mina små gryn, kommer dom klara av livets gång med den vägledning dom får utav oss, mig och Johan...!
Är vi dom bästa föräldrar i hela världen... Ja, oavsett kläder, leksaker, boende och miljö så är vi det i våra barns ögon <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: