Louicans

Liten kopia...

Kategori:

Hej vacker!!

Idag har jag varit ledig :)

Alice och jag tog en tur till vellingeblomman för att förnya påsken ;) om Paris är ett dyrt resmål så kommer minsann inte vellingeblomman långt efter... Haha.. Där är verkligen onödigt dyrt och trots det så handlar man... Idag köpte jag två nya silver ägg.. Förra året köpte jag två stycken som jag verkligen älskar, och idag blev det två nya men en storlek större :)
Sedan blev det lite "påskigt" till lyktan som står ute på trappan och en del annat smått ;)

Efter Vellingetrippen körde vi till Anna och farfar:)
Vi lyckades få med chumpa till stallet så att han fixade lunchen medan jag mockade.. Super smart ;) allt gick såååå mycket fortare liksom!!

Nu ikväll bjöd vi Bella på middag :) det blev grillat kött och grillad kycklingfilé med rostade morötter, såser, sallad , vitlöksbröd och pommes.. Gott!!!

Lite påskpynt har jag fått fram idag :) det hänger stora glasägg i våra fönstren
Och påskriset är klätt med vita och silvriga ägg, äggkransen är på bordet och påskkärringen hänger framme... Lyktan på trappan är färgglad med fjädrar, ägg och kärring... Inte riktigt min stil men Alice älskar den <3

På tal om Alice... Hon är en kopia av mig på många sätt.. Både dom bra, mindre bra och sämre sätten.... Om det nu finns några sämre sidor hos mig...;) kläderna är super viktigt, likaså håret, häst intresset, dans, musik och inte minst shopping intresset... Hon kommer definitivt inte bli en " billig"... Kan man uttrycka sig så... Tonåring...!!! Hon är redan så medveten om mode, smink och allt annat som hennes mamma älskar... Undra egentligen varför...!!
Det är faktiskt härligt att se sig själv i sin lilla prinsessa.. Det kan ju bara bli en bra tös utav henne ..:) <3

Nu går mina ögon i kors...

Sov gott vännen!

Lite av mitt påskpynt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: