Louicans

Lite lagom trött...

Kategori:

Hej vacker!!

Oj vilken natt det blev...

Eftersom vi har lite " busar" på jobb fick jag jobba över igår... Ett 13 timmars pass blev det och jag kom inte i säng från runt 03.00 inatt.. Roligt jämt :)

Imorse var det min tur att fodra, så även om ögonen var väldigt trötta fick jag traska upp väldigt tidigt och bege mig till stallet....

Sedan har dagen gått i ett... Vince tränade kl. 10.00 och Alice skulle vara på kalas 11.00 :)

Prinsessan valde att klä sig i guld idag och hon blev så söt <3 tur att hon har stil min lilla fröken... Skulle bli väldigt jobbigt annars eftersom hon har en vilja av stål....

Medan Alice var på kalas och roade sig så tog jag och vince en härlig PW i solen.. Ljuvligt!!!

Sedan var det dags att åka till stallet igen... Lasta lill ponnyn och iväg till morfar för att överraska!! ( pappa blev jätte glad när han upptäckte transporten på uppfarten....)
Vince tog med sig sin cykel så att morfar och han kunde cykla bredvid Alice när hon red.. Världens mysigaste söndag <3 synd att mormor var iväg på äventyr och att pappa Johan jobbade... Dom missade verkligen en helt underbar dag med oss!!

Nu ikväll blev vi bjudna på middag hos Tina och Daniel!! Tack underbara ni för en super god middag och ert härliga sällskap <3

Ny kallar minsann min säng.. Känner mig ganska mör efter nattens bravader och denna dagens aktiviteter ;)

Jag tänker minsann bäddad ner mig nu och inte vakna från klockan ringer imorgon...

Sov gott <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: