Louicans

Jobbet är livet.... Eller....

Kategori:

Godkväll vackraste!!

Ibland undrar jag om livet går ut på att jobba, sova och spendera pengar.... Det är iallafall vad jag gjort sedan i fredags...

Idag har jag varit ledig ifrån jobb men haft fullt upp med hem, hästar, troll, shopping och middags gäster!! Jag verkligen älskar mina lediga dagar och gör allt för att få ut så mycket som möjligt utav dom ;)

Dom senaste 5 dagarna har jag bott på jobbet och bara precis sovit hemma. Stallet har jag lyckats klämma in men det är nog det enda...!!

Det går super bra med Alice lilla ponny! Hon har stått jätte länge så hon har mycket träning framför sig för att komma i form, men med några dressyr pass i veckan så går det nog fort...!!

Medan jag körde till stallet idag var grynen hemma hos Malin och busade, målade ägg och mös <3

För att visa all min tacksamhet bjöd jag på middag och nybakad kaka ikväll..!! Kycklingfilé inlindad med soltorkade tomater, timjan, vitlök och bacon, pommes, sallad och ett gäng goda såser bestod dagens middag av!

Eftersom jag inte varit hemma från närmre 22.00 varje kväll så tänker jag spendera all den tid som är kvar av denna dagen på soffan... !!

Imorgon blir det jobb tidigt och efter det blir det ett dressyrpass... Nu måste även min pålle komma i form ;)

Önskar dig en riktigt härlig kväll <3

Alice och Epson!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: