Louicans

Hemma spa :)

Kategori:

Då var det dags för lite hemma spa igen..;) ( det är jag värd efter denna dagen.....)

Ett varmt bad fullt med energi bubbel, inpackningar, silver schampo och Victoria Secret produkter... Ljuvligt...!!

Johan grillade ajvar biffar när jag kom hem, salladen stod på bordet och potatisen var i ugnen .. Tack <3

Denna dagen har minsann varit lång och lärorik.. Först skolan sedan lite jobb... Vem har sagt att fritiden är viktig...!!

Tack Daniella för att du tog hand om min kamel idag.. Guld värt!!

Om planerna går som jag tänkt så flyttar jag epson till helgen.. Ska bli sååå skönt :)

Nu tänkte jag nätshoppa lite...vi får se om jag hittar klänningen jag är ute efter ;)

Kvällen ska jag tillbringa med en underbar vän <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: