Louicans

Godmorgon!

Kategori:

Hej min fina vän <3

Oj vad de sista dagarna rusat iväg.. Jag har inte haft någon tid över för dig...!

Men nu är lördag morgon här, jag är påväg till jobb men har lite tid över till dig!!

I onsdags flyttade jag epson!! Tack snälla mamma för all hjälp <3
Han stor trivs verkligen... Han föll liksom på plats meddetsamma!!!
Hagarna är jätte fina trots detta vinterbus... Ridhuset älskar jag och han har funnit en ny kärlek...!
Jag har ridit några dressyrpass dessa dagarna och min pålle går som en dröm!!!

Mamma och pappa var här på middag i veckan... Jag bjöd på varmrökt lax, färsk sparris, sockerärtor, potäder och hemmagjord romsås ... Ljuvligt..!! där blev minsann inte något över på den nästan 2 kg tunga firren... Gissa om det uppskattades ;)

I torsdags kom bästa Bella, hennes nya Tatto och vovsing på middag!! Helgrillade kycklingar penslade med färsk vitlök, honung, timjan olja och soja bjöds det på. Till det gjorde jag en gräddsås med gelé, kokta morötter, brysselkål och potatis.. Mums!!
Till Kvällsmys dukades det upp med goda ostar och kex, godis och massa choklad... Kunde inte bli bättre..!!

Vince gillade Bellas nya tatuering och ville såklart ha en likadan på sin lilla arm... Väldigt fint gjord av Bella<3

Alice hade påskfest i torsdags på dagis... Hon flög iväg med kvasten som påskkärring och kom hem som ett urgulligt påskägg... <3

Fredagen tillbringade jag på jobb och sedan blev det gladiator mys med Alice och Johan <3
Vince sov hos Melvin och jag misstänker att dom små busarna haft riktigt skoj!!!

Idag börjar jag tidigt och i kväll kommer kära vänner på middag...!!

Lite bilder från min gångna vecka..!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: